Tuesday, October 20, 2009

seMaLamm yG reDuppp

cuaca agak redupp...matahari x memancar sinarnya....tp tidak pada diriku....sinar dan harapan xpenAh luntur dri diri ini..selagi mampu berdiri...selagi nyawa masih bernafas...selagi hati masihh terbuka....sinar itu xkan ade surutnya....insyaAllah....

sekarang motivasi diri dh semakin bertambah...harapnya akn bertambah dan bertambah..semuanya dari pengalaman idupp..pengalaman byk mengajar aku idup berdikari...membuat aku berfikir...dan berfikiran positif....permainan idupp..percaturan diri....lumrah dalam idup aku..jue manusia2 lain....itu realiti yg harus dihadapi..Tuhan sentiasa menguji umatNYA....supaya umatNYA xkan lalai....dan sentisa beribadat kepadaNYA....itu yg pastinya....

apapUN...just got a time..to teman mycHentaa carikan kemeja unntuk konvokesyen die 27 hb nt....i will come B....aku merasa bertanggungjawab ke ats dirinya...die tiada tempat untuk mengadu..berkongsi itu ini....IBU AYAH nya....sudah kembali disisiNYA...dan munculnya aku dalam idup die...mungkin untuk bagi die kekuatan....untuk melihat die berjaya....impian IBU & AYAHnya..huhuhu.....terlepas jugak rindu setelah lame xdate...almaklumla...study lbh diutamakan....huhuhu...but....i still give a time to him on his convo next week..cuti da mohon..yehaaaa...shah Alamm lagi....UiTM dihatiku....kau dihatiku...wakakakkakaa

No comments:

Post a Comment