Tuesday, October 20, 2009

fireFlyz n mYstudY



my 1st time naik fireflyz....excited jugak...kot2 la terjupe "daNIa"....hehehe..ok jugak la nek fireflyz...walaupun agak kecik berbanding ngn MAS n AIRASIA....but so interesting....asalkan xpenat n mempercepatkan segala urusanku....


dlu gigih jekk nek bas p blaja..skrng bukan men lagi...nak naik flight ajekk....bukan ape...xdek la lame sgt aku duk puncak perdana yg penuh merana tuh..merana ke???merana jugak la time masuk kelas....yek la lecT yg bergelar PROFESSOR...DOKTOR..semua duk asik syok sendiri ngajor kat depan..ngajor ape pn aku xtau...yg aku tau..RETRIEVE!!!!!.....RECORDS MANAGEMENT!!!! DATABASE!! N.....ONLINE SURVEY...!!!!aduih pening kepala aku..pening2 pn...makan jekk lam kelasss...bekalan penuh lam beg....eee teruknyaa...salah satu cara melepaskan tension....kadang2 terpikir jugakk....dapat ke aku meneruskan study aku ni.....bile nk stop rase SAYANG la pulak..bile tgok rakan2 sperjuanganku yg berkawan dri kecik2 amik MAster..aku jadi terujaa walaupun dh bekerjaya...yaya dh hbs...dalila dah final sem..aku jek yang baru merangkak....tinggal 1 year lagi...so aku teruskan jugak cita2 aku..cita2 untuk menjadi DOKTOR...PROFESSOR...aaahh dapat ke??iskkk byknya kekurangan diri..ilmu seciput pn xsmpai...mampukah meneruskan PHD...kalo frust bercinta skali lagi....jadi KOt amik PHD....hahahaha......apapun....USAHA TANGGA KEJAYAAN..MERANGKAK KE..PANJAT KEE...BERJALAN KEE...SELAGI ADE KEGIGIHAN....SMPAU JUA KE PUNCAKNYA....PUNCAK PERDANA..UITM DIHATIKU....








No comments:

Post a Comment