Tuesday, October 20, 2009

bile dia lafazkannn...


9 oktober 2009..adakah ini tarikh yg aku budget akan mencipata sejarah???...yehaaa..xpenah terduga dalam kotak fikiranku...flight ke shah alam kul 8.50...my fren dah bising2 aku xsmpai2 lagi kt airport....zah2...macam2 laa...ape tuh..sbb terkezut diujarkan satu soklann.....he said something..."leh x tutup pintu hati zah untuk org lain...cian org kat cni tunggu"...huhuhu..adakah ini kenyataan??realiti?or sebaliknya....just give a smile...senyum kambing.....ohhh tidak!!!!!


selama 1 jam perjalanan ke sHah ALam...akal fikiran ku terbang bersama dirinya...yaaa...I accept YOU!!!...onlY YOU....ya Allah adakah betul keputusanku ini....aku sudah melanggar nekadku...untuk tdk bercinta lagi selagi MASTER aku belum selesai..tp...baru separuh...die berjaya menewaskan nekad NURFAEZAH....aku xnak gagal lagi..xnak keciwa lagi...aku xmampu menangis lagi...dan adakah ini akan membuatkan aku bertmbh gembira dengan kehidupan aku sekarang....


"CINTA ITU SATU PERTARUHAN HIDUP".....yek aku setuju dengan istilah itu...bercinta mempertaruhkan hati dan perasaaan....tp...kalo itu kesempatan yang diberikan...dbukakan pintu hati...makin dielakk makin dekat menghampiri kite...


tenkiu to myCheeNtaa...

No comments:

Post a Comment