Wednesday, October 21, 2009

bz dan sebukkk

hari ini kau datang riang..
membuatku tersenyum diam...

Dalam keadaan kerja yang semakin banyak...assignment yg masih belum disubmit lagi....masih sempat meluangkan masa bersama myChentaa....malam nanti die nak ke Shah ALam...untuk KonVO 27 hb nanti...terpaksa die bertolak lbh awal untuk urusan selebihnya..hati ini merelakannya..cewaahhh....xdok ape pn...aku selalu jek tinggal die..p blaja sHah Alam...tp die xpenah lak tinggal aku jaUH2...risau Jugak die...hahahahaa...
kuaR dari sekOlah jam 10 pagi....terus ke servis my strawberi...dh melebih hadnyaaa...sampai2 eON serVis, pakCik kaUnter teRus panggil..terus jek masuk bengkel kete aku...kesian agaknya pakcik tuh tgok muka aku...tp xpa..lame pn xpa...chentaa ade temAnkan..heheheh....terJUpa kawAn aku, dapat lak Kad SamAn, 30 hb nih.....alhamdulilah...sorang lagi kawan bakal mendirikan masjid....taHniah...
selesai servis kete...terus jek menyambung kije2 aku...meneruskan perjalanan ke kILang...huhu...seLesai di KilaNg..sMpat meNIkmati pIZZA di GiaNT bersaMa CHenTaa...bestt2222....mmg hoBi Kami mencari teMpat Makan Yg beSt.....redAh ajek..asalkan best....xdok istilah dating dlm hidup kami..cewaaahh..istilaH makaN ade laaa...uwahahahaa...
balik jekk..da pening2...makan pizaa byk sgt...huhhhhhhhu..merehatkan diri.......

No comments:

Post a Comment