Saturday, December 12, 2009

semester 2 of Master INformation Management

yehaaa...kembali bersua....sem 2 sudah berjaya ditamatkan dengan kurang kecemerlangan...uwhahahaa...agak sedey la jugak..but....syukur sangat2...sb sudah lulusss meneruskan pengajian di sem 3....alhamdulilah...semester paling menakutkan sepanjang pembelajaran aku dari degree sampai master..ya Allah...aku redha dengan segala ketentuaan MU....mungkin ade hikmah di sebalik yang berlaku....

so..just to wish a lot of thanks...to my parents (mok & pok) yang selalu membebel....along (sokmo bayor tiket flight aku)hehehehe....angoh dan adik fuad yg selalu kaco aku nak wat asmnt...hurmm...to my beloved chentaaa...en.nizam mohd....cik yuss yang selalu hntr & amik aku kt airport...dan jugak rerakan classmate yang lain...(kak murni...kak dah...kak shima...kak nonie...kak liana...kak farag ....kak fiza)....~lebih dewasa dariku....hehehe....thanks a lot...

so...go go ...cik paejah...caiyok kate kawan aku....yehaaaa....just sem 3 n sem 4.....uwahhahahaa......

No comments:

Post a Comment