Tuesday, December 8, 2009

dUlu Kini....& akan DaTang...

dulu aku seorang anak....{pada Mak & ayAh}
duLu aku seorang pelajar...
{sk.penGkalan BerAngan- MrsM-yt duNgun-MrsM muar-KoleJ MaRA- MMU}
dulu aku seorang kawan...{pada kawan2 dsekililing aku}
dulu aku seorang yang sensitif....{ni family aku yg cakap}
dulu aku seorang yg nakal....{kawan2 aku yang cakap}
dulu aku seorang yang asik nGadap buku jek...{dan tidoww}
dulu aku seorang yang miNat pada suKan {Hoki & bOla}
dulU aku seORang yang ceMburu {someOne yg peNah caKap}
dulu.....ni cerita kesah dulu.....dulu banyak sangat pengalaman yang buat aku terpikir sekarang...kadang2 aku BersYukur sangAt perkara yang dah berlaku suatu ketika dulu.... kuraNg2NYa...aku dah belajar apa itu erti sebuah pengorBanan...persaHabatan.... dan kasih Sayang.....MungKin ini buat aku Matang dalam menghadapi hari-hari yg mendatang.....banYak yang berlaku dulu....ada yang masih kekal terpahat di sanubari aku....masih kuat dalam daya ingatan aku.....bukan mudah untuk dideletekan...macam delete file dalam PC....owhh tidak sama sekali.....

KinI.....KinI...
kIni aku masiH lagi seorang anak....seorang anak pada ibu & ayah....seorang adik pada aloNg & angoh...seorang kakak pada Fuad...seoarng mak cik pada anak2 buahku.....ye...keluarga aada la segala-galanya....tempat aku bergelak ketawa....menangis???owhhh tidak...tidak pernah didepan familyku......walau apa jua kesulitan yg aku hadapi....tidak sama sekali....kenapa???ntahla...aku pn xtau...terlalu sukar untuk ceritakan kesahku pada familyku....biarlaaaaa......

KinI....KIni..
kini aku masiH lagi seoRang pelajar....seOrang pelajar yang lebiH tinggi expectations....ye ke???ntahla aku pn xtau....aku pn masih xpercaya aku berada disini...melangkah satu lagi tangga untuk mengejar cita-citaku....harapnya akan datang akan jadi kenyataaN..akan kuBuktikan pada diri ku senndiri.....

kiNi...kiNI...
kiNi aku kehilanGan kawan2ku yang same2 menuntut ilmu denganku dlu...yang same2 menangiss...bergelak ketawa...hilang dari pandangan.....yg tinggal hanyalah kenangan..kenangan yang terindah bersamaaa sahabat semuaaa.....kini.... aku masih punyai kawan2....semakin hari semakin bertambah...tapi masakan same seperti kawan2 dulu...kkawan2 yang xmatang...yang memahami perasaan masing2....ahhh..aku rindukan kawan2 ku......

KiNI.....Kini...
aku SeOrang sahaBat setia pada seoarang lelaki yang datang mencuri hatiku...mengisi ruang kosong dalam diri ini...kini hadirnya...buat aku tersenYum...buat aku tertawa dan terus tertawa...buat aku yakin dengan sebuah percintaaan.,...buat yakin dengan sebuah ikatan perkahwinan.....tapi...akan datang belum tahu penyudahnyaaa.....jalan cerita masih panjang....Ya, Allah...doaku...hanya die yang terakhir dalam hidupku....berila aku peluang untuk kali ini...untuk menjadi yang terbaik untuknyaaa,,,,,,

kiNi dan kini.....
dulu...kini....akan datang dan selamanyaaa....aku tetap hambaNYA yang sentiasa mohon perlindungan dan kekuatan padaNYA...walau tinggi manepun kitaa...kita masih rendah disisiNYA...hidup ini hanyala satu pertaruhan di akhirat nanti.....                                                               

No comments:

Post a Comment