Monday, December 7, 2009

guNdah gUlana....

dah lame aku x mengadap n mengupdate blog kesayangan aku ni...ntahla kenapaaa..xdek mood...malas...semua ade la...hati rase jek nk update blog....tp bile buke...malasnya yA rabii....dah masuk end of 2009....urmm....kepala dah mule berpusing....huhuhuhu....hati mule gundah gulanaa...xtau la kenapaa....sukar untuk aku sendiri gambarkan....

meneruskan kerja2...seperti biasa...agak bz....tp rilekss sikit la...sbb kelas dah hbs...cume yg paling aku takut on 12/12/09....en.zaihan cakap...result akn keluar...uwahahahaah....aku xtau apa yg dah berlaku pada sem 2....rase cm xleh nk survive laaa...subject killerr....lecturer???lagi killerkan semangat aku....wahahahahaa...cuaknyaaa..malas nk pikir.rrr...redha jek la ketentuan Tuhan..kurang2nya kt dah berusaha untuk yg terbaik untuk diri kita...yg selebihnya hanya dengan keizinan Allah s.w.t...insyaAllah....~motivasi diri sendiri jek ni~~~menyedapkan hati...hehehehe...xsabar nak masuk sem 3...pastu sem 4...pastu....end of MASTER...MASTER OF INFORMATION MANAGEMENT" wahahahaa..boleh ke??/boleh ke x boleh...aku akan teruskan jugak....sampaila aku boleh dapatkannyaaa....insyaAllah..ini impian aku...cita-cita aku...macam pesan ayah aku...
" Dah cita-cita nak jadi lecturer...teruskan laaaa berusaha.....sampai jadi...jangan kejap itu..kejap ini..."

wahahahahaa...berpegang dengan kate-kate itu...buat aku semangat....tp kadang kala semangat itu luntur dengan dugaaan dan ujian yang datang.....neway...itu hanya laaa cobaaaaan.......kan???

No comments:

Post a Comment